2012年8月2日 星期四

BDay Lunch @ 和三昧

食鐵板燒, 飲凍清酒, 真是一種享受

  

又大又新鮮的鮑生, 加上師傅的廚藝, 真的不得了!



大蝦新鮮又美味, 正!!!
 




所有蝦頭全部俾我, 我從不怕膽固醇, 我只怕沒有美食!

 

清酒煮蜆一直是我喜歡的一道菜, 不過這次味道有點令我失望!



 


牛肉厚燒薄都係我心頭好, YUMMY ~~~
 
   

   


根據慣例, 炒飯一到代表我已經飽飽, 今次都唔例外, 食唔落!
   

但點飽都要食返少少菜, 和三昧的炒雜菜真係好好味呀


後記 : 美中不足的是 ... 這個套餐沒有鵝肝, 朋友今年沒有送我生日禮物

沒有留言:

張貼留言